Het vermarkten van (nieuwbouw)projecten

(SPECIFIEK VOOR WONINGCORPORATIES, GEMEENTEN EN ONTWIKKELAARS)

Hoe zet je een (nieuw) project in de markt? Hoe bepaal je de USP's die andere projecten niet hebben? Houd je rekening met de omgeving? En past de beoogde doelgroep wel bij het plan zoals uiteindelijk vorm gegeven? Stap voor stap ontdekken wat de beste strategie is aan de hand van een aantal creatieve tools die specifiek voor (gebieds)marketing kunnen worden ingezet. Ontdek hoe je jouw project het beste in de markt zet. Uitkomsten na zo'n creatieve marketingsessie leveren geregeld heel andere invalshoeken op voor de marketing en communicatie van jouw project.

Voor wie?

Zelf aan het werk

Voor al onze inspiratie en creativiteitssessies geldt dat je zelf actief aan het werk bent. Door van tevoren na te denken wat het jou moet opleveren, en doordat je zelf een vraag inlevert waarvoor jij graag nieuwe ideeën wilt.

Jouw vraag wordt behandeld tijdens de sessie en hoe leuk is het niet als de hele groep aan het werk is voor jou! Dat zijn niet  twee nieuwe ideeën maar misschien wel honderd.

En door de tools die wij gebruiken krijg je ideeën die vanuit een totaal ander referentiekader zijn bedacht.

  • Medewerkers projectbureau's
  • Communicatie- en marketingadviseurs
  • Medewerkers wijkprojecten

Wat levert het je op?
Tools aangereikt krijgen hoe je een project/dienst/product in de markt zet. Tools die je bij elk project kunt gebruiken en niet alleen bij je huidige vraag. Aan het eind van de sessie heb je een duidelijke richting hoe je (nieuwbouw)project te vermarkten.

Ideale samenstelling
Je kunt het als team van een afdeling of organisatie doen. Samen intensief werken in een dagdeel aan dat ene project geeft een geweldige flow en boost.
Een andere optie is zo'n dagdeel samen met mensen van andere organisaties te doen. Met zogenaamde 'concullega’s' van andere organisaties inspireer je elkaar weer op een andere manier. Je krijgt nieuwe inzichten en ook herkenning in de opgaven waar ieder mee bezig is.  We hebben dit vaak gezien bij creativiteitstrainingen en sessies. Drie tot vier  corporaties (6-10 mensen) geeft een fantastische dynamiek. Zeker omdat iedereen die deelneemt aan de sessie meedenkt over jouw project!

Gewenst: een inspirerende omgeving
Een andere omgeving helpt. Weg uit de dagelijkse beslommeringen, Geen telefoon, geen collega die je toch nog heel graag even wil spreken. Mocht een dag op een andere locatie geen optie zijn, dan zorgen wij voor een inspirerende dag bij jou op kantoor of in het bedrijf.

Tijdsduur: een dagdeel
Deze inspiratiesessie kun je combineren met het maken van de basisstructuur voor je marketingplan. Dan is de tijdsinvestering een dag.

Wil je meer weten van deze marketingsessies? Vul onderstaand formuliertje in en wij bellen of mailen je voor een belafspraak op een tijd die jou goed past.

Niet invullen
Naam *
organisatie
telefoon *
e-mailadres *
Ik heb een vraag over
 
* Verplicht veld
 

 

 

Nieuwsgierig? Neem gerust contact met ons op.