HOE BRENG JE JE BOODSCHAP OVER NAAR JE DOELGROEPEN?

Je hebt een nieuw product ontwikkeld. Of een nieuwe dienst. Je bent enthousiast en iedereen
moet het zo snel mogelijk weten. Dus een persbericht is een logische keus. Toch...

Journalisten krijgen dagelijks tientallen persberichten en worden vaak gebeld. Je moet dus iets extra's of anders doen om in de stroom van persberichten jouw bericht te laten opvallen. Relaties opbouwen met journalisten, het nieuws koppelen aan een bijzondere gebeurtenis, journalisten uitnodigen en rondleiden.

En, misschien is de weg via de media wel niet de beste manier om jouw fantastische nieuws voor het voetlicht te krijgen bij jouw doelgroepen. Is een social media campagne,netwerkfeestje of een congres een veel beter middel om jouw boodschap over te brengen!

Elke boodschap vereist zijn eigen unieke aanpak.

Wij maken een plan op maat, gebaseerd op de doelstellingen van jouw strategie. We spelen creatief in op die behoefte en ‘verpakken' je boodschap zo dat deze opvalt. Natuurlijk organiseren wij ook persbijeenkomsten, maken en versturen wij  persberichten of artikelen naar de juiste vakbladen.

Nieuwsgierig? Neem gerust contact met ons op.